Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia centralna
(2)
Autor
Kruczek, Zygmunt
(2)
Alejziak, Wiesław (1960- )
(1)
Borkowski, Krzysztof (turystyka)
(1)
Herzig, Marzanna
(1)
Jarosz, Edward
(1)
Kamzik, Małgorzata
(1)
Pląder, Dorota
(1)
Sondel, Krzysztof
(1)
Szyguła, Zbigniew
(1)
Walas, Bartłomiej
(1)
Wolak, Grzegorz
(1)
Wroński, Józef Szymon
(1)
Zdebski, Janusz (1944- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Piloci wycieczek
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Szkoły policealne
(1)
Technikum
(1)
Temat
Informacja turystyczna
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Piloci wycieczek
(1)
Przewodnictwo turystyczne
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Kompendia i repetytoria
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Dla uczestników kursów pilotów wycieczek, uczniów technikum obsługi turystycznej oraz studentów turystyki.
Edukacja i pedagogika
Geografia i nauki o Ziemi
Kompendium stanowi najpełniejszy, zmieniony i uaktualniony zbiór wiedzy o pilotowaniu wycieczek. Jego autorami są pracownicy Wydziału Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego, a równocześnie doświadczeni piloci wycieczek. Książka przeznaczona jest nie tylko dla uczestników kursów pilotów wycieczek, służyć może również uczniom techników obsługi turystycznej oraz osobom studiującym turystykę w szkołach wyższych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Promocja i informacja w turystyce / Zygmunt Kruczek, Bartłomiej Walas. - Kraków : Wydawnictwo Proksenia, 2010. - 295, [9] stron : Ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Zarządzanie i marketing
W części I dokonano systematyki pojęć, omówiono instrumenty i środki promocji. Osobne rozdziały dotyczą promocji miejsca docelowego – organizacji, finansowania, oraz budowy marki. Zamieszczono studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej. Część II poświęcona została informacji turystycznej od przybliżenia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucję rozwiązań organizacyjnych aż po prezentację aktualnych tendencji w informacji turystycznej, a nawet oznakowaniu turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej