Sorting
Source
Katalog zbiorów
(41)
Form of Work
Książki
(41)
Poradniki i przewodniki
(34)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(30)
unavailable
(15)
Branch
Wypożyczalnia centralna
(38)
Filia nr 1
(1)
Filia nr 3
(1)
Filia nr 8
(1)
Filia nr 17
(2)
Filia nr 18
(1)
Mediateka
(1)
Author
Tracy, Brian (1944- )
(8)
Rojek, Katarzyna
(4)
Sielicki, Leszek
(2)
Sinek, Simon
(2)
Tkaczyk, Paweł (ekonomia)
(2)
Bakalarska-Stankiewicz, Justyna
(1)
Bednarski, Arkadiusz
(1)
Bekas, Robert
(1)
Bennewicz, Maciej (1961- )
(1)
Bucki, Piotr
(1)
Burcon, Tomasz
(1)
Burzyński, Andrzej
(1)
Burzyński, Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Carnegie, Dale (1888-1955)
(1)
Cebulski, Kamil
(1)
Chimkowska, Angelika
(1)
Chmielecki, Michał
(1)
Chłodnicki, Mateusz
(1)
Cichoń, Mariusz
(1)
Cioczek, Konrad
(1)
Cisek, Marcin
(1)
Czaplicka, Monika
(1)
Dejnaka, Agnieszka
(1)
Dutko, Maciej
(1)
Dywański, Piotr
(1)
Dzieniszewska, Agnieszka
(1)
Fornalski, Paweł
(1)
Froń, Karol
(1)
Gaca, Daria
(1)
Gamoń, Adrian
(1)
Godlewski, Marcin
(1)
Golec, Marek
(1)
Gordon, Tomasz
(1)
Gorzycki, Adrian
(1)
Grabowski, Grzegorz
(1)
Grzesiak, Mateusz (1980- )
(1)
Grzywnowicz, Mateusz
(1)
Hardy, Benjamin
(1)
Harężlak, Anna
(1)
Hodorowicz, Łukasz
(1)
Jankowski, Marek
(1)
Jasiński, Jakub (organizacja i zarządzanie)
(1)
Jeznach, Andrzej (1954- )
(1)
Kamiennik, Łukasz
(1)
Kaszyca, Maciej
(1)
Kempiński, Krzysztof
(1)
Kiełcz, Piotr
(1)
Kobryń, Maria
(1)
Kolanek, Bartosz
(1)
Korycki, Paweł
(1)
Kosel, Michał
(1)
Kotarbiński, Jacek
(1)
Kowalczyk, Marcin (tłumacz)
(1)
Kozak, Agnieszka (psycholożka)
(1)
Kołata, Damian
(1)
Krakowski, Zbigniew
(1)
Kruk, Kamila
(1)
Kruse, Kevin
(1)
Krynicka-Pieleszek, Iga
(1)
Krzyworączka, Paweł
(1)
Królak, Paweł
(1)
Kwiecień, Olga
(1)
Langa, Bartosz
(1)
Lech, Mikołaj
(1)
Lewiński, Maciej
(1)
Lidzbarski, Michał
(1)
Machnik, Marcin
(1)
Maciejewski, Tomasz
(1)
Maciorowski, Artur
(1)
Marczewski, Łukasz
(1)
Marzec, Krzysztof
(1)
Mielczarek, Paweł
(1)
Mielczarek, Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Misiorek, Tomasz
(1)
Motyl, Piotr
(1)
Namieciński, Rafał (1973- )
(1)
Niedźwiedź, Marek
(1)
Okulski, Robert Adam
(1)
Oracz, Piotr
(1)
Osman, Marcin
(1)
Otawska-Bojarska, Agnieszka
(1)
Palak, Tomasz
(1)
Pawłowska, Magdalena
(1)
Piechocki, Marek (1961- )
(1)
Pieleszek, Marcin
(1)
Pioch, Adam
(1)
Piwowarczyk, Marcin
(1)
Prochera-Smykała, Ilona
(1)
Prościak, Adrian
(1)
Przetacznik, Ilona
(1)
Puzyrkiewicz, Dariusz
(1)
Rdzeń, Krzysztof
(1)
Rogala, Barbara
(1)
Sadowski, Michał (1982- )
(1)
Sadłowski, Rafał
(1)
Sala, Paweł
(1)
Sobczak, Jakub
(1)
Solga, Robert
(1)
Soukup, Ruth
(1)
Spławski, Michał
(1)
Year
2020 - 2025
(33)
2010 - 2019
(8)
Time Period of Creation
2001-
(40)
Country
Poland
(41)
Language
Polish
(41)
Audience Group
Handlowcy
(4)
Menedżerowie
(3)
Informatycy
(1)
Internauci
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. zakupów
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(2)
Subject
Sukces
(10)
Przywództwo
(5)
Techniki sprzedaży
(5)
Komunikacja społeczna
(4)
Marka osobista
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Cele życiowe
(3)
Marketing
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Samorealizacja
(3)
Sprzedaż
(3)
Bogactwo
(2)
Coaching
(2)
Copywriting
(2)
Decyzje
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Inwestycje
(2)
Kariera
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Menedżerowie
(2)
Motywacja
(2)
Nawyki
(2)
Organizacja pracy
(2)
Perswazja
(2)
Praca
(2)
Produktywność pracy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Szczęście
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Asertywność
(1)
Bankierzy
(1)
Branding (marketing)
(1)
Błędy wychowawcze
(1)
Delegowanie uprawnień
(1)
Dziennikarstwo
(1)
ETF
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse osobiste
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gry komputerowe
(1)
Grywalizacja
(1)
Handel detaliczny
(1)
Image
(1)
Influencer marketing
(1)
Influencerzy
(1)
Informatycy
(1)
Instagram
(1)
Internet
(1)
Kaszyca, Maciej
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konsumenci
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kryzys
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing wirusowy
(1)
Myślenie
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Nowojorska Giełda Papierów Wartościowych
(1)
Odpowiedzialność
(1)
Organizacja
(1)
Oświata
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Pewność siebie
(1)
Platforma internetowa
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Podatek
(1)
Podcast
(1)
Polacy za granicą
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Prokrastynacja
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Przezwyciężanie lęku
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Reklama
(1)
Rekrutacja pracowników
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Rodzina
(1)
Rozwiązywanie problemów (psychologia)
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Samoakceptacja
(1)
Samokontrola
(1)
Samopoznanie
(1)
Sens życia
(1)
Subject: time
2001-
(3)
Subject: place
Polska
(4)
Chiny
(1)
Europa
(1)
Izrael
(1)
Japonia
(1)
Korea Południowa
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Genre/Form
Poradnik
(39)
Blog
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradnik językowy
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(16)
Praca, kariera, pieniądze
(14)
Rozwój osobisty
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Językoznawstwo
(2)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
41 results Filter
Book
In basket
Językoznawstwo
Podobno obraz jest wart więcej niż tysiąc słów. A ile mogą być dla Ciebie warte odpowiednio dobrane słowa? Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biznesie. By przykuć uwagę odbiorcy, zainteresować go swoim produktem, wreszcie ― doprowadzić do transakcji, często stąpa się po niepewnym gruncie. Tymczasem tak jak w życiu wystarczy zapytać kogoś o drogę, poznać wydeptane przez miejscowych ścieżki, nauczyć się rozpoznawać określone punkty na mapie ― tak samo w biznesie warto poznać zasady i schematy, jakimi rządzą się skuteczne treści. Ta książka jest przewodnikiem po świecie tych schematów. Autorka przeprowadzi Cię przez kręte uliczki copywritingu sprzedażowego, licząc, że dzięki jej wskazówkom wkrótce będziesz je przemierzać samodzielnie, niemal z zamkniętymi oczami! W czym Ci pomoże ta książka? w zdefiniowaniu potrzeb i motywacji odbiorców w skutecznym odpowiadaniu na te potrzeby poprzez angażujące treści w szybszym i prostszym tworzeniu tekstów dzięki znajomości formuł copywriterskich w przełamaniu klątwy wiedzy, by pisać zrozumiale dla każdego odbiorcy w stosowaniu języka korzyści, który naprawdę sprzedaje.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 81'373.48 (1 egz.)
Book
In basket
Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu / Arkadiusz Bednarski. - Gliwice : Onepress, copyright 2020. - 204, [2] strony : wykresy ; 21 cm.
Zarządzanie i marketing
Gospodarka, ekonomia, finanse
Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta: „Nie, nie dzisiaj. Przepraszam, ale teraz mamy inne priorytety”. I nie sfinalizuje transakcji. Tak, kryzys to zdecydowanie jest zagrożenie i wielka przeszkoda w realizacji planów sprzedaży. Ba, kryzys to zagrożenie dla egzystencji wielu firm!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 658.8 (1 egz.)
Book
In basket
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Wydanie trzecie. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 853 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Author
Bekas, Robert Autor Burcon, Tomasz Autor Burzyński, Andrzej Autor Burzyński, Krzysztof (przedsiębiorca) Autor Cebulski, Kamil Autor Chimkowska, Angelika Autor Chłodnicki, Mateusz Autor Cichoń, Mariusz Autor Cioczek, Konrad Autor Cisek, Marcin Autor Czaplicka, Monika Autor Dejnaka, Agnieszka Autor Dutko, Maciej Autor Dywański, Piotr Autor Fornalski, Paweł Autor Froń, Karol Autor Gaca, Daria Autor Gamoń, Adrian Autor Godlewski, Marcin Autor Golec, Marek Autor Gorzycki, Adrian Autor Grabowski, Grzegorz Autor Grzywnowicz, Mateusz Autor Jankowski, Marek Autor Jasiński, Jakub (organizacja i zarządzanie) Autor Tomczyk, Tomek Autor Kamiennik, Łukasz Autor Kiełcz, Piotr Autor Kobryń, Maria Autor Kolanek, Bartosz Autor Kołata, Damian Autor Korycki, Paweł Autor Stępa, Maciej Autor Kosel, Michał Autor Kotarbiński, Jacek Autor Krakowski, Zbigniew Autor Królak, Paweł Autor Kruk, Kamila Autor Krynicka-Pieleszek, Iga Autor Krzyworączka, Paweł Autor Langa, Bartosz Autor Lech, Mikołaj. Autor Lewiński, Maciej Autor Lidzbarski, Michał Autor Łuczyńska, Dagmara Autor Łukiańczyk, Marcin Autor Maciejewski, Tomasz Autor Maciorowski, Artur Autor Marczewski, Łukasz Autor Marzec, Krzysztof Autor Mielczarek, Paweł Autor Motyl, Piotr Autor Namieciński, Rafał (1973- ) Autor Niedźwiedź, Marek Autor Okulski, Robert Adam Autor Oracz, Piotr Autor Osman, Marcin Autor Palak, Tomasz Autor Pawłowska, Magdalena Autor Pieleszek, Marcin. Autor Pioch, Adam, Autor Piwowarczyk, Marcin Autor Przetacznik, Ilona Autor Puzyrkiewicz, Dariusz Autor Rdzeń, Krzysztof Autor Rogala, Barbara Autor Sadłowski, Rafał Autor Sadowski, Michał (1982- ) Autor Sala, Paweł Autor Sobczak, Jakub Autor Solga, Robert Autor Spławski, Michał. Autor Starzykiewicz, Dawid Autor Stawarz-García, Barbara (ekonomia) Autor Szajdziński, Jakub Autor Szulczewski, Piotr Autor Tkaczyk, Paweł Autor Trader21 Autor Trzupek, Justyna Autor Winkiel, Mikołaj Autor Wisłocka, Izabela Autor Wiszowaty, Damian Autor Wsół, Marcin Autor
Genre/Form
Wydanie na podstawie wstępu.
Książka dostępna także jako e-book.
Gospodarka, ekonomia, finanse
Tysiące wskazówek wartych miliony złotych! 83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród. Dziś trzymasz w rękach jeszcze mocniejszą wersję tej kultowej publikacji, gromadzącą kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie.
Pierwsze wydanie Biblii e-biznesu zdobyło prestiżową nagrodę Economicus 2014 dla najlepszego poradnika ekonomicznego, przyznawaną przez „Gazetę Prawną” i kapitułę wybitnych polskich ekonomistów. Druga edycja zyskała tytuł Najlepszej Książki Roku 2016 oraz Oscara Czytelników 2017. Co nowego w wydaniu trzecim? Między innymi: e-biznesplanowanie; finansowanie udziałowe oraz przez IPO i tokeny; sprzedaż na platformach eBay, Amazon i AliExpress; podcasty, webinary i „lajwy” jako narzędzia sprzedażowe; growth hacking marketing; analiza big data; LinkedIn, Instagram, blogi i wideomarketing jako dźwignie sprzedażowe; negocjacje i pacyfikacja trudnych klientów oraz recykling tych uciekających; narzędzia i aplikacje wspomagające sprzedaż; rzeczywistość rozszerzona; telemarketing; biznes nomadyczny; optymalizacja georezydencji firmy; przygotowanie biznesu do sukcesji, sprzedaży, a nawet bankructwa; zdrowie fizyczne i psychiczne e-przedsiębiorcy; reinwestowanie zysków z biznesu — i wiele innych!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
Rozwój osobisty
Socjologia i społeczeństwo
Prezentacja. Wartość, narracja, sposób podania. Fakty, liczby, kluczowe słowa - esencja wypowiedzi wsparta kilkoma trafnymi grafikami. Główna myśl uchwycona w zgrabne, łatwo zapadające w pamięć zdanie. Żart, ale na temat. Celne zestawienie danych. Porównanie, które daje do myślenia. Wstęp, rozwinięcie, podsumowanie. Wnioski. Ukłon, oklaski, poczucie dobrze wykonanego obowiązku oraz satysfakcja z tego, że oto dotarło się nie tylko do umysłów, ale i serc słuchaczy. Że się ich przekonało. Tego wszystkiego brakuje większości oficjalnych wypowiedzi prezesów, menedżerów, a także pracowników, których wyrok przełożonego skazał na przygotowanie prezentacji i występ przed licznie zgromadzoną publiką.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
Książka dostępna także jako e-book.
Praca, kariera, pieniądze
Rozwój osobisty
Gdy wszystko idzie jak z płatka, łatwo być empatycznym i wiarygodnym liderem. O wiele trudniej jest, jeśli sytuacja się komplikuje, a wokół panuje chaos i atmosfera niepewności. Tymczasem podstawowe zadania lidera pozostają takie same: musi się koncentrować na angażowaniu osób i zespołów, na znajdowaniu równowagi między celami, na wyznaczaniu i komunikowaniu kierunków działania w taki sposób, by inspirować i przekonywać innych ludzi, wreszcie ― na wykorzystywaniu całego potencjału dostępnych źródeł. Co więc przesądza o jakości przywództwa?
Odpowiedzi na to pytanie udzielił Dale Carnegie dziesiątki lat temu. W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i technikami, które nieraz udowodniły swoją przydatność w obliczu prawdziwych wyzwań. Dowiesz się, jak zmienić swoje postępowanie i nastawienie, aby stać się pozytywnym i pewnym siebie liderem dzięki Twoim indywidualnym predyspozycjom. Przekonasz się, że w przywództwie chodzi o wspieranie ludzi, gdyż to oni są najważniejsi. Tylko w ten sposób można zbudować lojalny, zaangażowany, wydajny zespół, który jest szczerze przekonany do tego, co robi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
Książka dostępna także jako e-book.
Praca, kariera, pieniądze
Rozwój osobisty
Prawdziwy lider, czyli jaki? Co czyni wielkich przywódców inspirującymi? Z jakiego powodu jednych szefów uznajemy za świetnych, a innych za zupełnie przeciętnych? Dlaczego tylko niektórych mówców odbieramy jako autentycznych i przekonywających? Wielkich przywódców, świetnych szefów i przekonywających mówców łączy kilka cech: wszyscy ci ludzie są pewni siebie i działają ze spokojem nawet wtedy, gdy pozostają pod presją. Wiedzą, co robić w trudnych sytuacjach, i dają przykład innym. Komunikują się elokwentnie, jasno i precyzyjnie. Innymi słowy, każdego z nich można określić mianem prawdziwego lidera. Takiego, po którym od razu widać, że potrafi wywierać wpływ. Executive presence, z angielskiego prezencja przywódcza, jest właśnie tym czymś, co pozwala porywać za sobą ludzi, przemawiać do nich, inspirować ich i sprawiać, by podążali za przywódcą pełni spokoju i zaufania. Nie ma znaczenia, kim jesteś ― politykiem, dyrektorem szkoły, właścicielem firmy, menedżerem w prywatnej firmie, wykładowcą na uczelni lub wschodzącą gwiazdą show-biznesu ― jeśli jednym z Twoich naczelnych zawodowych zadań jest liderowanie, musisz przede wszystkim nauczyć się intencjonalnie kształtować swój wizerunek. Na stronach tej książki znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak to skutecznie zrobić.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 316.46(438) (1 egz.)
Book
In basket
Książka dostępna także jako e-book.
Praca, kariera, pieniądze
Instagram to potęga. Szybko się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia mobilnego, a na swoje konta w serwisie codziennie zaglądają miliony ludzi. Nie każdy coś publikuje, ale wielu z tych, którzy to robią, zarabia dzięki Instagramowi naprawdę duże pieniądze. Chcesz do nich dołączyć? Świetnie się składa, ponieważ dzięki tej książce masz spore szanse dobrze zacząć. Nawet jeśli nie masz jeszcze profilu na Instagramie. Albo masz, ale jest niewielki i ― z pozoru ― niewiele może. Agnieszka Dzieniszewska napisała ten poradnik dla Ciebie i innych osób, które zadają sobie i jej powtarzające się pytania. Autorka od kilku lat prowadzi z powodzeniem własne konto na Instagramie i wie dobrze, jak prowadzić na nim działania, by były one skuteczne: by zasięgi rosły, obserwujący się aktywowali i ― co najważniejsze z Twojego punktu widzenia ― można było zmonetyzować własny, nawet niewielki profil. Ponieważ każdy, kto publikuje cokolwiek na Instagramie, jest co najmniej mikroinfluencerem. Rzecz w tym, by nauczyć się wyciągać ze swoich działań odpowiednie profity.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Psychologia
Zarządzanie i marketing
Nowa psychologia zarządzania opisuje oparte na nauce i sprawdzone w biznesie patenty najskuteczniejszych szefów. Może okazać się niezmiernie przydatna zarówno dla doświadczonych menedżerów, jak i przyszłych adeptów sztuki skutecznego zarządzania ludźmi. Koncentruje się na użytecznych biznesowo zasadach psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej oraz uwzględnia proces grupowy w pracy menedżera. Autor wyjaśnia przyczyny awersji biznesu do coachingu. Wskazuje również szanse i zagrożenia związane z wchodzeniem menedżera w rolę coacha, mentora i trenera. Serce książki stanowi 7 filarów modelu coachingowego - miękkiego zarządzania dla twardych rezultatów. Jej zwieńczeniem zaś jest autorska metoda motywacyjno-korygująca, która wydatnie skraca i usprawnia pracę menedżera z zespołem w tzw. kryzysie odpowiedzialności. [Wydawnictwo, 2020]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 005.32 (1 egz.)
Book
In basket
Zacznij nagrywać swój własny podcast / Anna Harężlak. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 151, [17] stron : ilustracje ; 21 cm.
Książka dostępna także jako e-book.
Hobby i czas wolny
Praca, kariera, pieniądze
Masz coś do powiedzenia światu? Zrób to w podcaście! Internet nieustannie się zmienia. Po erze blogowania, a także relacji zdjęciowych i filmowych (wreszcie) nadszedł czas podcastów - dzielenia się tym, co się ma do przekazania, za pośrednictwem dźwięku. Audycji podobnych do radiowych, których gospodarz mówi do słuchaczy sam albo wraz z zaproszonymi gośćmi. To pole do popisu i samorealizacji dla osób, które chcą i mogą obdarować innych wiedzą, zainteresowaniami, wrażeniami i doświadczeniami. Wielu podcasterów działa pro publico bono, cała rzesza innych zarabia na aktywności w sieci - bezpośrednio, gromadząc środki od darczyńców w systemie crowdfundingowym, albo pośrednio, traktując podcast jako reklamę samego siebie, swoich usług, publikacji itd. Jeśli robią to dobrze, słucha się ich z przyjemnością i niecierpliwie czeka na kolejne odcinki, to tacy podcasterzy z pewnością wiedzą: Jak zorganizować własne studio Jak przygotować się do nagrań W jaki sposób mówić, by utrzymać zainteresowanie słuchaczy Gdzie warto rozpowszechniać odcinki audycji I - co ważne - jak spieniężyć swoją podcastową aktywność Wyczerpującą wiedzą w tym zakresie podzieli się z Tobą autorka książki Anna Harężlak. Pasjonatka komunikacji w internecie i storytellingu, twórczyni podcastu "Nareszcie na swoim".
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 077.5 MAGAZYN (1 egz.)
Book
In basket
Rozszyfruj klienta : sprzedawaj więcej / Łukasz Hodorowicz. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [1] strona : wykres ; 21 cm.
Książka dostępna także jako e-book.
Zarządzanie i marketing
Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ― odrzuci je, gdy znów pojawi się potrzeba uzupełnienia zapasów lub skorzystania z usługi. Ten schemat, oddający proces podejmowania decyzji przez konsumentów, działa właściwie w wypadku każdego człowieka i w odniesieniu do dowolnego zakupu ― po prostu jest uniwersalny.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 658.8 (1 egz.)
Book
In basket
Na okładce: Przedmowa Marka Piechockiego, prezesa polskiej prywatnej firmy zatrudniającej ponad 25 000 pracowników.
Zarządzanie i marketing
Filozofia i etyka
Praca, kariera, pieniądze
Książka Andrzeja Jeznacha jest dziełem niezwykłym. Dla mnie jest pierwszą tego typu publikacją, jaką udało mi się przeczytać w ciągu blisko trzydziestu lat obecności w biznesie. Jej autor z wielką starannością i wyczuciem materii eksploatuje bogactwo filozofii starożytnej i nowożytnej, agnostycznej i religijnej, od Wschodu do Zachodu, by uzyskać wskazówki, jak skutecznie organizować pracę ludzi dla pożytku świata i ich samych. Pokazuje nie tylko, że filozofia ma praktyczną wartość, ale też że tej wartości my, przedsiębiorcy i menedżerowie, przełożeni i podopieczni, nie powinniśmy przeoczyć. (prof. Andrzej Jacek Blikle, autor "Doktryny jakości")
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005.32 (1 egz.)
Book
In basket
Wspomnienia z Wall Street / Maciej Kaszyca. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 181, [1] strona : fotografie ; 21 cm.
Książka dostępna także jako e-book.
Gospodarka, ekonomia, finanse
Historia
Praca na Wall Street od zawsze była marzeniem autora. By się dostać do tej finansowej Ligi Mistrzów, musiał ponieść sporo wyrzeczeń, w pełni skoncentrować się na swoim celu i włożyć mnóstwo pracy w jego realizację. A potem… Potem znalazł się w miejscu, o którym, podobnie jak on, intensywnie myśli wielu ludzi biznesu i finansów z całego świata. W miejscu, gdzie czekało go jeszcze więcej ciężkiej pracy, ale także nowe doświadczenia, ciekawi ludzie i wyzwania, z jakimi dotąd się nie spotkał, a z którymi musiał się zmierzyć. I zwyciężyć.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 336.76 (1 egz.)
Book
In basket
(OnePress Power)
Zarządzanie i marketing
Brak prawdziwego przywódcy może pogrążyć dobrze prosperującą firmę, a nawet zrujnować życie rodzinne. Człowiek, który nie potrafi być przywódcą dla siebie samego, bywa sfrustrowany i dryfuje bez celu przez życie. Co gorsza, zasady zarządzania starej daty nie mają wystarczającej mocy, by zapobiec tym nieszczęściom. W świecie, w którym trzeba sobie radzić z małym budżetem, niewielkim zespołem i morderczą konkurencją, do przywództwa należy podejść inaczej. W środowisku ciągłych zmian i w dobie upadku autorytetów zwykły menedżer nie wystarczy - musisz stać się prawdziwym przywódcą! Dzięki tej książce nauczysz się być takim szefem, dla którego każdy chciałby pracować, i równocześnie takim pracownikiem, którego każdy szef chciałby mieć w zespole. Znajdziesz tu mnóstwo rad i taktyk, które powstały na bazie solidnych badań i doświadczeń najlepszych przedsiębiorców. Materiałów do książki dostarczyły również rozmowy z prawdziwymi guru zarządzania oraz z zawodowymi wojskowymi. W trakcie lektury szybko się przekonasz, że zalecane dotychczas techniki przywództwa są zawodne. Dowiesz się, jakie niebezpieczeństwo niesie polityka otwartych drzwi, że warto umiejętnie faworyzować, że niekiedy okazywanie słabości daje znakomite rezultaty. Znajdziesz też sporo wskazówek dotyczących skutecznego wpływania na innych ludzi, na ich postawy, morale czy zaangażowanie. Przekonasz się, że możesz stać się przywódcą!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. MAGAZYN (1 egz.)
Book
In basket
Vademecum allegrowicza : sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic / Paweł Mielczarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 133 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka dostępna także jako e-book.
Gospodarka, ekonomia, finanse
Informatyka i technologie informacyjne
Zarządzanie i marketing
Czy polecasz tego allegrowicza? Praktycznie każdy, kto zaczyna przygodę ze sprzedażą w sieci, jako pośrednika rozważa Allegro. I nic w tym dziwnego. "Pomarańczowy portal", mimo upływu lat i coraz liczniejszej konkurencji, pozostaje hegemonem polskiego rynku sprzedaży internetowej. Platforma pozwala dotrzeć do 20 milionów klientów każdego miesiąca. Ta zawrotna liczba wynika z tego, że aż 80 procent polskich internautów wymienia Allegro jako swoje ulubione miejsce zakupów. Tych faktów nie mogą zlekceważyć ani początkujący, ani doświadczeni sprzedawcy. Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuje swoim użytkownikom? Ta książka udziela odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące pomarańczowego portalu i podpowiada, jak efektywnie korzystać z proponowanych na nim rozwiązań, by sprzedawać więcej, szybciej i mniejszym kosztem własnym. Pozycja obowiązkowa dla każdego początkującego e-sprzedawcy!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 339:077 (1 egz.)
Book
In basket
Kupiec alfa : przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach / Adrian Prościak. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 276, [4] strony : ilustracje ; 21 cm.
Książka dostępna także jako e-book.
Dla zakupowców.
Zarządzanie i marketing
Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ich firmie, a po drugie w możliwie najlepszej cenie… Przy czym wyrażenie „najlepsza cena” dla zakupowca oznacza coś wręcz przeciwnego niż dla handlowca. W związku z tym sprzedawcy nieustannie uzbrajają się w nowe triki, przed którymi uczą się bronić zakupowcy ― i tak to się toczy. [Nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
Książka dostępna także jako e-book.
Zarządzanie i marketing
Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na wybór tej ścieżki zawodowej, przyszły handlowiec zakłada, że będzie właśnie taki. Maksymalnie skuteczny. Jednak nie każdemu się to udaje. Dlaczego? [...] [Nota Wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 658.8 (1 egz.)
Book
In basket
Książka dostępna także jako e-book.
Praca, kariera, pieniądze
Rozwój osobisty
Jeśli przeanalizujesz najbardziej znaczące odkrycia, przekonasz się, że "samotny geniusz w chwili olśnienia" to jedynie romantyczny mit. Spektakularny sukces wymaga wysiłku grupy ludzi, czasem całkiem sporej. I tu zaczyna się problem: do zwiększania zaangażowania i budowania zwycięskich zespołów potrzeba wrażliwości, mądrości i zaufania. Jeśli skoncentrujesz się na osobach, a nie na sposobach, to niezależnie od Twojego talentu i woli zwycięstwa znajdziesz ścieżkę do osiągania celów, które inaczej byłyby nierealne. Ta książka pomoże Ci odkryć jedną z największych tajemnic sukcesu, zawiera bowiem opis strategii umożliwiającej doświadczanie wolności, spełnienia i radości z osiągania najbardziej ambitnych celów. Dowiesz się, że nie musisz samemu zajmować się wszystkim, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie osoby i przekonasz je do współdziałania, a także ― że jeśli zrezygnujesz ze ścisłej kontroli wykonywanych przez zespół zadań, Twoi ludzie staną się bardziej kreatywni i samodzielni. Nauczysz się też otaczać się skutecznymi mentorami i kompetentnymi współpracownikami, przez co wzrośnie Twoja pewność siebie i poczujesz, że masz wpływ na przyszłość. Przekonasz się, że możesz stawiać sobie coraz ambitniejsze cele i je osiągać - i nie być przy tym niewolnikiem pracy. Dzięki książce możesz: zyskać więcej czasu zacząć zarabiać większe pieniądze nawiązywać dobre jakościowo relacje odnaleźć sens w życiu stawiać sobie coraz ambitniejsze cele - i je realizować.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 159.923.2 (1 egz.)
Book
In basket
Książka dostępna także jako e-book.
Zarządzanie i marketing
Szukasz słów, które sprzedają? Takich słów nie ma. To znaczy: nie ma słów, które sprzedają na autopilocie i które działają w każdej sytuacji. Ale każde słowo, właściwie dobrane, może się stać częścią komunikatu, który zmieni czyjeś myślenie albo decyzję. Ta książka jest właśnie o tym, jak dobierać słowa i jak je ze sobą zestawiać. Podaje na tacy techniki sprzedawania słowem. Sprawdzone. Polecane przez światowej klasy copywriterów, zarówno legendarnych, jak i współczesnych. Techniki, których skuteczność potwierdzają badania z zakresu neuronauki i psychologii. Z przykładami z życia i z copywriterskiej praktyki. Przeczytaj, stosuj w swoich ofertach, kampaniach, opisach produktów. A potem patrz, jak działa copywriterska magia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 659.1 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Na okładce odwrócony tytuł: *Grywalizacja : jeśli odwróciłeś książkę, jesteś w grze!
Edukacja i pedagogika
Zarządzanie i marketing
Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku. Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again