210167
Książka
W koszyku
Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw / Dorota Potwora, Witold Potwora. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 390 stron : ilustracje ; 23 cm.
Publikacja przedstawia z jednej strony rolę doskonalenia technologicznego, z drugiej - umiejętne dostosowanie do warunków rynkowych. Zaletą monografii jest m.in. unikalność - na tle dotychczasowego dorobku - przykładów, które wykorzystano do udowodnienia tez, postawionych we wstępie. Oprócz prezentacji udanych połączeń (w strategiach rozwoju wybranych przedsiębiorstw) orientacji rynkowej i orientacji na innowację (macierz ICON), w monografii zaprezentowana została koncepcja umożliwiająca uświadomienie czytelnikowi trudności wynikających z nieprzyjęcia ścisłych definicji precyzujących obszar wiedzy naukowej, jaką jest zarządzanie. Narracja o innowacjach w kontekście działań marketingowych pozwala na podejście, które nie tylko zachowuje wymóg rygoru metodologicznego, ale charakteryzuje się pragmatyzmem i ma wyjątkowy walor dydaktyczny i poznawczy.
Status dostępności:
Brak informacji o dostępności: sygn. 005.3 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [358]-388.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Książka stanowi kompendium wiedzy dla studentów pierwszego i drugiego stopnia kierunków zarządzania, ekonomii, logistyki, zarządzania produkcją, marketingu. Publikacja może być także przydatna memedżerom przedsiębiorstw oraz nauczycielom szkół średnich.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Opolski i Wyższą Szkołę Zarządzania i Administracji w Opolu
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej