210097
Gra planszowa
W koszyku
Stańcie w szranki z przeciwną drużyną łamaczy kodów. Każda z dwóch drużyn otrzymuje zestaw znanych tylko im haseł. Jedna, wybrana osoba z drużyny staje się szyfrantem - zna on kod i stara się przekazać swojej drużynie podpowiedzi słowne w taki sposób, aby jego sojusznicy dopasowali hasła do słów w odpowiedniej kolejności wskazanej przez kod. W tym samym czasie przeciwnicy również próbują go rozszyfrować, ale nie znają haseł oponentów, więc do dyspozycji mają tylko słowne podpowiedzi.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Zawartość pudełka: 2 zasłonki na hasła, 48 kart kodów, 110 kart słów kluczy, 8 żetonów, 50 kart do notowania, 1 klepsydra, instrukcja.
Gra dla 3-8 graczy. Czas rozgrywki 30 min.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Wiek graczy 12+.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej